Gratis Parkeringskontrol

PrivatParkering yder gratis parkeringskontrol på private veje og pladser i hele landet, og vores service er helt uden omkostninger for pladsejeren. Løsningerne er tilpasset det individuelle behov.

Indhent et tilbud her


    Vi vender tilbage hurtigst muligt på din henvendelse.

    Hurtig kontakt

    Bliv kontaktet indenfor 24 timer

    Vi har mange års erfaring

    Etableret i 2012

    Totalløsning eller en enkelt opgave?

    Vi kan hjælpe dig med stort og småt

    10 Gode Råd

    Her er 10 gode råd, inden du vælger ny parkeringsoperatør. Med disse råd, er du godt klædt på til at beslutte hvem der skal administrere dit parkeringsområde.

    Økonomi

    Indgå aldrig et samarbejde, der koster penge. De fleste parkeringsfirmaer, inklusiv PrivatParkering, tilbyder gratis parkeringsløsninger. Du bør derimod forlange en andel af inddtægterne fra parkeringsafgifterne på jeres område. Det kan i visse tilfælde være med til at øge værdien på din ejendom

    Bindingsperiode og opsigelse

    Da parkeringsoperatøren ofte betaler for etableringen af parkeringsområdet(skilte m.m), bliver det ofte afspejlet i bindingsperioden. Opsigelsesperioder på op til 24 mdr skal du holde dig langt væk fra. Korte opsigelsesfrister vidner om, at operatøren har tænkt sig at yde sit bedste for at gøre dig tilfreds som kunde.

    Kontrolbesøg/rundering

    Du bør som minimum forlange, at der kommer en vagt ud på de tidspunkter hvor I har udfordringer på pladsen. Det er vores erfaring, at de første 14 dage med intens kontrol, resulterer i en mærkbar forandring i uvedkommende parkeringer. Efter et par uger med intens kontrol, bør få daglige besøg være nok. I de fleste tilfælde. Kontrolbesøg skal justeres efter kundens behov.

    Tilkald af vagter

    Bed altid om et telefonnr til operatørens vagtcenter. Responstiden på vagtudkald er et udtryk for hvor meget operatøren værdsætter samarbejdet. Hos PrivatParkering findes der telefonnummer til vagtcenter på samtlige skilte vi opstiller. Vores responstid er under 20 minutter i 85% af alle vagtudkald.

    Annullering af afgifter

    Fejl sker. Men når de sker, skal det være nemt for dig at få annulleret en afgift. Vi forlanger ingen lange forklaringer om hvorfor en afgift skal annulleres. Blot en mail eller et telefonopkald, fra den parkeringsansvarlige på området.

    Administration

    Brug en operatør, der anvender tidssvarende teknologi. Det minimerer nemlig jeres ressurcer på administration markant. En tidssvarende teknologi omfatter:
    -Nummerplade scanning
    -Digital oprettelse af brugere, der må anvende parkeringsområdet, så I ikke skal bruge tid på at dele parkeringskort ud.
    -Mulighed for digital gæsteregistrering.
    -Administrator adgang til operatørens system, så du kan følge med i omsætningen på dit område. Forlang evt. en omsætningsrapport en gang om måneden.

    Tjek referencer

    Forlang emailadresser/telefonnr på eksisterende kunder, så du kan lave et tjek på operatøren.

    Overskydende p-pladser

    Har du p-pladser i overskud, så bed operatøren om at gøre en indsats for at få dem lejet ud. Enten på timebasis via mobilbetaling(EasyPark, ParkPark o.l) eller på månedsbasis.

    Fast kontaktperson

    Hos PrivatParkering lægger vi stor vægt på den personlige service. Du får tlfnr til din faste kontaktperson, som du kan ringe til hele døgnet.

    Forlang lidt ekstra

    Bed f.eks operatøren om at give en ekstra god pris på opmærkning af parkeringsbåse.

    Med de 10 råd, er du klar til at udfordre dit kommende parkeringsselskab.